2009. március 22., vasárnap

Vasalódeszka!:)


Egy új vasalódeszka birtoklása legalább olyan szinten lázba hoz, mintha egy új ékszert kapnék.:) Ezt én sem gondoltam volna, akár még fél évvel ezelőtt sem, de ma bizonyosságot nyert:))
Az előző már eszméletlenül nyikorgott, 9 éves, csúnya szürke volt és a felvasalható közbéléssel teljesen összeragasztóztam a felületét. Így hetek óta le kellett teríteni valamivel és nagyon macerás volt vasalni. És különben is írtam már, hogy ronda szürke volt?:) Az új pedig gyönyörű ééééés tulipános!:D (nem mondom, hogy nem kellett lobbizni érte;-))

2 megjegyzés:

Babi néni írta...

Én nem kaptam olyan huzatot, ami tetszett és varrtam rá egyet. Mert igaz, hogy ütött-kopott, de ami újat vettem helyette pár éve, az lyukacsozott fémháló alapú volt, és nem lehetett rajta rendesen vasalni.

Nyáron fogok egy új falapot kivágni hozzá. :o)

Szóval megértelek...

Viki írta...

Te vágod ki a falapot??? Micsoda ezermester veszett el benned!:))

 

Made by Lena