2009. március 11., szerda

Edzés


Szinte hihetetlen, de 7-én volt kettő hónapja, hogy elkezdtünk Ákossal sportolni hetente háromszor. Lelkiismeretesen be is tartjuk. Tényleg.:) Viszont Ákos már megint túl sokat olvasott és az lett az eredménye, hogy kitalálta, hogy az izomnöveléshez 2 havonta kell keményítni az edzéseken. Nem, én nem növelem az izmaimat, fogyni szeretnék, de ettől függetlenül úgy gondoltam, hogy akkor én is keményítek. Hátha végre elkezdek fogyni, mert eddig semmit nem sikerült. Így megpróbálkoztam a 4. Cindyvel, ami tényleg durva. Olyan 70 perc lehet. Nekem 1 óra 40 percig tartott, mert persze egyfolytában kijött még valamelyik gyerek ezért-azért. Szóval legtöbbet az akaraterőm fejlődött tőle, mert a sok megszakítás végképp elvette az amúgy sem nagy lelkesedésemet. Még szerencse, hogy ez csak minden negyedik alkalommal lesz!

2 megjegyzés:

andorgó írta...

gratulálok a kitartásotokhoz!!! csak igy tova.....;)

Viki írta...

köszi!igyekszünk betartani!:)

 

Made by Lena