2009. március 29., vasárnap

Negatív lett:)


Megkaptam e-mailben a csütörtöki vérvétel eredményét és Dávid teljesen meggyógyult!:) Már semmilyen szinten nem mutatható ki a Lyme-kór a szervezetében!!!:)
Annyira rossz előérzetem volt ezzel kapcsolatban. Ráadásul külön dokumentumként küldi levélben az értesítést a doki és amíg ezt megnyitotta Wordben a gépem egy bazi nagy csomó volt a gyomromban. Utána pedig majdnem azért bőgtem el magam, mert jó lett az eredmény.:)

Ha már betegség. Kórházba végül csak délután jutottunk el, mert annyira pocsékul volt Dávid egész délelőtt, hogy megint egy órán át tartottam az ölemben, belázasodott közben, fájt mindene és végül a Nurofen segítségével elaludt az ágyunkban. Másfél órán át húzta a lóbőrt, teljesen leizzadt és szerencsére nagyon jó hangulatban és közérzettel ébredt. Délután már nagy örömöködve rohangált a kórházi folyosón és magyarázkodhattam, hogy miért is jöttünk ügyeletre.;-) Itthon még felköszöntöttük, volt nagy örömködés, de a tortából semmit nem evett, úgyhogy tényleg nagyon beteg. Ez hatkor ki is derült mert megint jól belázasodott, de remélem, hogy reggelre már elkezd hatni az újabb antibiotikum...

Amúgy nagyon büszke volt rá, hogy már 3 éves nagyfiú!!!:) Nekem pedig hihetetlen, hogy már a kicsi is milyen nagy!

8 megjegyzés:

Tigrislilijom írta...

Örülök, hogy hallotok valami teljesen pozitív dolgot is :-)) Osztozhatnánk már egy jó kis Tavaszi időben (jaj, de várom már)!!!

bruercsi írta...

Együtt érzek Veled!!
Boldog szülinapot a családnak!

Barbi írta...

De jóóó! Nem írtam ezekre a bejegyzéseidre, de gondoltam rátok! :)

Viki írta...

Köszönöm Nektek!:) Nagyon megkönnyebbültem! Viszont már megint itt van a kullancsidőszak és gőzöm sincs, hogyan menjünk kirándulni.:( Persze, már tavaly is kentem őket folyamatosan riasztóval, de az erdőket nagy ívben kerültük.

amilgade írta...

:-)
A kullancs elleni oltásról még nem gondolkoztál???
Végre egy jó hír! :-)

Boldog szülinapot a "kis" nagyfiúnak! ;-)

Viki írta...

A Lyme-kór ellen sajnos nem véd a kullancs elleni védőoltás! Az csak a kullancs által terjesztett agyhártyagyulladás ellen van. Kristóf be van oltva már 2 éve, Dávidnál pedig arra várok, hogy meggyógyuljon és őt is beoltjuk.

Köszi, átadom!:)

Juhizs írta...

Hihetetlenül szerencsések vagytok, most már csak jó dolgok jöhetnek :-)

Viki írta...

Úgy legyen!:)

 

Made by Lena