2009. március 19., csütörtök

Rózsás zsák


Az úgy kezdődött, hogy este leültem a varrógép elé azzal a szilárd elhatározással, hogy tojást fogok varrni. A Tilda könyvben olyan kis helyesen néznek ki a barkákon és lelki szemeim előtt már láttam is a feltojásozott nappalinkat.:) Már a szabásminta gyanús volt, mert egy szimmetrikus formából, hogyan lesz tojás? Gondoltam, majd ügyesen tömöm ki. Rosszul gondoltam. Szaloncukornak tökéletes lenne, dehát most inkább Húsvétra készülődnék. A méretével sem vagyok elégedett, mert egy tyúk ekkorát soha...max. egy strucc. Szóval annyira kudarcba fulladt, hogy le sem fényképezem, mert nem vállalom. Az egyik kilincsre ugyan felakasztottam, de inkább csak elrettentési célból, nehogy még egyszer próbálkozzam vele!;-)
Miután így lehangoltam magam, éreztem, hogy itt az ideje a rózsás zsinórtartó zsákocskám megvarrásának. Ezt az anyagot direkt erre a célra vettem! Talán már a giccs határát súrolja, de nekem még éppen belefér. A lelkemnek pedig most nagyon jót tesz, hogy lett egy ilyenem.:)

3 megjegyzés:

leda írta...

Nekem nagyon tetszik ez az anyag, nem találom giccsesnek. A tojás miatt ne búsulj, legalább adtál neki egy esélyt...

Viki írta...

Ebből az anyagból még párnát tervezek. A párna két szélén futna egy-egy csík ebből az anygaból.:)
Köszi a tojásos bíztatást! Ma majdnem vettem a Lidl-ben egy adag műanyag festett tojást, de képtelen voltam betenni a kosárba.:) Az a hatalmas önérzetem!!! Szóval lehet, hogy még egy próbát teszek...majd.:)

amilgade írta...

Szerintem is jó az anyag, és a párna csodaszép lesz! ;-)
A tojást én is néztem, de a muffinok után én már fenntartással nézem a Tilda mintákat. Bár tudom, én nem vagyok profi!

 

Made by Lena