2009. március 14., szombat

Másik meglepi ajándék:)


Szintén a Közös Varráson történt, hogy személyesen is megismerkedtem Tigrislilijommal, akitől csak úgy, kaptam egy meglepit!!! Ezt nézzétek:


Egy tű-, fonal- és ollótartó szivecske! Az elején és a hátán felismerhető a VikiWorks "dizájn", ráadásul a kis nyuszifejecském is rákerült, hímzett arccal, amit külön köszönök!:) Az egész külső anyag pihepuha bársony! Tényleg fantasztikus tapintása van!:)
Belülről pedig szintén nagyon profi!


Annyira örülök neki!!! Nagyon kedves volt Tőled, Tigrislilijom!:)

6 megjegyzés:

Tigrislilijom írta...

Használd örömmel! Örülök, hogy tetszik :-))

Tigrislilijom írta...

Ja, és bocs az ollós trükkért..., de a meglepetést nem akartam elrontani :-)

Viki írta...

Abszolút bejött a trükk, mert egyáltalán nem gyanakodtam!:)

Tigrislilijom írta...

:-)))))

bruercsi írta...

Nagyon ötletes! Ami külön díjat érdemel nálam az a tűtartó rész, ezt jól megjegyzem és a lánc is nagyon tetszik. Nem is mutattad!!!! Ejnye-bejnye! :(

Viki írta...

Azért nem, mert ezt azután kaptam, hogy találkoztunk!
Ugye, milyen ötletes?:)

 

Made by Lena