2009. március 22., vasárnap

Sorozatok

Kettő nagyon nagy kedvencem van és az egyiket ma újra elkezdtem nézni. Ügyes voltam és kibírtam, hogy csak az első részt nézzem meg!:) Pedig!

A létező legeslegjobb sorozat szerintem a Friends/Jóbarátok! Eddig ötször néztem végig, de még biztos meglesz párszor.:)
Ma viszont a másik kedvencem volt terítéken, aminek nem tudom, hogyan tudtak ilyen elcseszett magyar címet adni, hogy Szívek szállodája. Ezt többet nem is vagyok hajlandó leírni, mert vérciki.:) Tehát a Gilmore girls a másik kedvencem, de ez igazán csak a 4. évad végéig tetszik, utána már csak a megszokás visz tovább.;-) Ja, ma kezdtem harmadszor.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nahát:)) még egy közös..
Régóta nem nézek semmit a tv-ben, csa a Gilmor csajokat:) Viasat3 du 3kor. Már a lányaim is nagyon tudják:) még jó hogy Mimi 3-4ig úszik, leviszem és indulok érte--pont megtudom nézni:)
Még egy sorozat van ami szeretek, a Grace klinika... de az most pihizik, igaz ezt az évadot végignéztem már

Viki írta...

A kórházi sorozatokat gyomorilag nem bírom. Vészhelyzet első évad megvolt, azóta semmi.:)

 

Made by Lena