2009. március 13., péntek

Íves szegély újra

Gyakorolgatom szorgosan az íves szegélyt, de rájöttem, hogy nem az ív hiányával van alapvetően a bajom. Az már sokkal szebb lenne, köszönhetően a tanácsaitoknak, ha a két ív között nem akadna fent az anyag. Csúnya ráncos lesz tőle az egész. Ez miért van? Túl közel kezdem egymáshoz a dombokat? Nem csúcsban kellenne varrni ott sem, hanem pár öltést egyenesen? Segítsetek légy szives!
Ez a két zsepitartó most Anyunak és nekem készült, ugyanis az eddigiek új gazdát találtak maguknak.:)
Ehhez Anyu választotta az anyagokat a kék-fehér hálószobájukba:



A kord-rózsás pedig természetesen az enyém. Na nem mintha már rózsás lenne a hálónk, de nem adom fel!:)

4 megjegyzés:

amilgade írta...

Sajnos segíteni nem tudok, nekem is mindig a vastagságával van bajom! :-(

Jutus írta...

Sajnos én sem tudok segíteni,de többé kevésbé beválik,ha egy kicsit ollóval megcsipkedem kifordítás előtt,akkor nagyobb ívben tud fordulni és nem húzza annyira össze.Talán ennyi,de én még csak tanulom.:((

Tigrislilijom írta...

Judit tudott segíteni, jól mondta :-))

Viki írta...

Köszi, Judit!:) Annyi, amit írtál, csak alaposabban kell csinálni, mint ahogyan én tettem!;)

 

Made by Lena