2009. március 22., vasárnap

Kert


Mivel teljesen feldobott, hogy kibújtak a krókuszaim;-) a fölből és ráadásul csodaszépek, így ma délelőtt kertészkedtem.
Vettünk tegnap egy rózsatövet, amit kaspóba szerettem volna tenni, de ahhoz mint itthon kiderült túl nagy. Elég gondban voltam, mert annyira nem nagy a kertünk, sőt, egyáltalán nem nagy és a gyerekek állandóan rohangálnak benne. Szóval a rózsabokor nem annyira ideális, de végül a komposztáló elé ültettem, oda úgysem nagyon szoktak menni. Különben sem biztos, hogy megmarad, mert az összes törökszegfűm elpusztult, amit ősszel oda ültettem.:( Valami szétrágcsálta a leveleiket. Na mindegy, inkább gyorsan leírom, hogy milyen magokat ültettem.;-)
Afrikai aranyvirágot, körömvirágot és rézvirágot. Utóbbinak két szóból áll a neve és az első "p"-vel kezdődik, de a folytatására nem emlékszem.:) Igaziból nem tudom, hogy jól csináltam-e, mert rengeteg apró mag volt a zacsikban, de azt egyesével nem voltam hajlandó szórni, így legalább 8-10 ment egy gödörbe.
Várom, hogy virágozzon már a kert!:)

4 megjegyzés:

Jutus írta...

Bocs hogy csak így kéretlenül belekotyogok,de a komposztálót és környékét imádja a lótetű,ami ugye jó nekünk mert gyorsabban készül a komposztunk.Sajnos viszont nem érdemes a közelébe ültetni semmit,mert szinte mindent kirág.:(

Viki írta...

De jó, hogy ezt írod!!! Akkor is megtalálja a lótetű, ha ilyen műanyag komposztáló dobozunk van? Bocs, ha hülyeséget kérdezek.:)

amilgade írta...

Nemcsak a lótetű, de a csupasz csigák is szeretik, az árnyékos hely miatt is. Ezek is megrágják a leveleket. De az árnyékos hely a rózsának nem annyira jó. Nem nő nagyra, és kevesebb virágot is hoz.
Ha a magok kinőnek, és nagyon sűrű, egyszerűen kipalántázod másik helyre őket! :-)

Viki írta...

Köszi!:)

 

Made by Lena