2009. március 9., hétfő

Olyan szép vagy mint...


Jó éjszakát puszi előtt picit még szoktunk játszani a gyerekekkel. Most is heverésztünk Kristóffal és nagy nevetgélve megállapította, hogy olyan szép vagyok mint a Csalamádé gazda (Bobos meséből...már ha ez segítség;-)). Kikértem magamnak, hogy egyrészt ő nem is szép, másrészt pedig hapsi, úgyhogy valami jobbat mondjon. Erre rávágta, de már nem nevetve!, hogy olyan szép vagyok mint a Bea! Gondolkoztam, gondolkoztam, hogy melyik mesében van Bea nevű szereplő, de nem jutottam semmire. Mint kiderült nem véletlenül. Bea az oviban van! Kristóf csoportjában! És szép! És picit furcsán éreztem magam, ahogy mosolyogva mesélte ezt a drága elsőszülött fiacskám! Természetesen azonnal rohantam az ovis csoportképért (még jó, hogy már van!) és még nagyobb szerencse, hogy Bea éppen nem volt beteg a fényképezéskor, így jól megnézhettem magamnak.:) Naná, hogy szőke! Amúgy tényleg helyes kislányka, de az oviban még soha nem láttam, úgyhogy lehet, hogy csak fotogén!:D Holnaptól mindenesetre figyelek!:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Made by Lena