2009. március 4., szerda

Varázspaplan


Van egy ilyenem!:) Januárban kaptam anyóséktól. Pihepuha és vastag, de mégsem túl meleg, hanem kellemesen el lehet veszni benne. Szóval olyan jó, hogy azóta kb egy perc alatt elalszom. Nincs is ezzel semmi baj. Csakhogy, a délutáni alvások is így telnek. Sőt, annyira mélyen alszom ilyenkor, hogy délutánonként rendszeresen meg vagyok zavarodva, hogy most reggel van vagy este? Tegnap értem el a mélypontot. Délután háromkor elaludtak a gyerekek és én is célba vettem az ágyat, 15:01-kor szerintem már horpasztottam a paplankám alatt. Majd hirtelen 18:01 lett és jött Kristóf szólni, hogy már nem álmos.;-) Dávidot is akkor ébresztettem fel.
Azért kilenckor már újra aludtak.:)
Mentségemre szóljon, hogy hónapok óta a héten járunk először reggelenként oviba és rendszeresen hajnali hatkor kelünk.
Ettől függetlenül ma nem mertem ledőlni.:) Pedig...

2 megjegyzés:

helen írta...

:D Ez jó :D

amilgade írta...

Irigyellek!!! :-)

 

Made by Lena