2009. március 15., vasárnap

Pihi


Ma egész nap semmit nem csináltam. Azaz de! Kipihentem azt, hogy az elmúlt kettő napban fiúnap volt. A fiúnap nálunk annyit jelent, hogy reggel lelépek itthonról és késő délután érek csak haza.:) Mivel most kettő körül már találkoztunk is, inkább csak fél napok voltak. Viszont olyan szinten kimerített, hogy komolyan megijedtem, mi lesz, ha újra dolgoznom kell.:) Este nyolckor már ágyban leszek majd, hogy bírjam a rengeteg ingert?;-)
Az ingerről jutott eszembe a metró és hogy mennyire elszoktam tőle. Régen kifejezetten szerettem metrózni, de most...brrrr. Naná, hogy már a Kökin leült mellém egy tök büdös (cigi- és alkoholszagú) pasi. Reggel kilenckor pedig nagyon alacsony a toleranciaszintem. Úgyhogy rögtön pattantam fel és átszálltam egy másik fülkébe. Plusz arra is rájöttem, hogy miért is hallgattam mindig zenét utazás közben.;) Jó, nyilván benne van az is, hogy eltelt 6 év és rigolyás lettem és indulás előtt kávézni sem volt időm, ezért hiába vittem könyvet, nem volt kedvem olvasni. Szóval én kérek elnézést.

Nincsenek megjegyzések:

 

Made by Lena