2009. március 30., hétfő

Csak egészségesen!;-)


A mai naptól elvileg nem eszem édességet!Hihi! Igen, érzem én is, hogy némi bővítésre szorul ez a mondat. Szóval, annyit nem.:) Ugyanis az történt, hogy a sportolás miatt felhatalmazva éreztem magam a normális édességfogyasztásra. Normális=mindenk étkezés előtt, után, között és majdnem helyett is.
Hízni ugyan nem híztam, a mozgás miatt, viszont úgy két hete telítődhettem csokis kekszileg, mert állandóan gyomorfájással fekszem le esténként. Amire még csak azt sem mondhatom, hogy egyéni szoc.prob., mert hát ugye itt van Apjuk, akivel csak esténként van időnk egymásra. Szóval a gyomrom után, ő is tiltakozni kezdett és ez a kettős támadás megtört.
Az új étrendem (nem az én ötletem alapján): normálisan reggelizni, ebédelni, vacsizni (de nem este tízkor!...vagy utána). Két köztes kajálásra ehetek diót, mogyorót vagy gyümit. Diót, mogyit nem bírja az epém (óóó már látom a kiskaput, csak annyit kell mondanom este, hogy ettem egy kis diót:DD), a gyümit pedig én nem csípem, így inkább elég a napi három kaja.
Meglepő módon nem is voltam éhes reggeli és ebéd között. Viszont számtalanszor vettem észre, hogy becéloztam a csokis szekrényt és már nyitottam az ajtaját, amikor rájöttem, hogy "Jaaa, nem lehet." Ma még nem okozott gondot visszacsukni az ajtót, de pár nap múlva tuti erős küzdések lesznek. Ezért előre szólok, hogy ha 4-5 nap múlva dühöngő őrült leszek, az a krónikus keksz-, csoki- és sütihiány miatt lesz!:)

7 megjegyzés:

Judit írta...

Lyme -kor? jesszus, ez nagyon komoly, én a fülfájásnál lemaradtam:(
De azért örülök, hogy jól van!

Viki írta...

Lyme-kórt tavaly május elsején szedte össze élete első kirándulása alkalmából. A tavalyi nyarunk ezzel a betegséggel ment el.De végre vége!:)

amilgade írta...

:-) Hipnotizálás, azt talán segítene a csoki hiány érzésén. ;-) :D

Viki írta...

de csak talán:)

Juhizs írta...

Javaslat:
a csokis szekrény tartalmát helyezzed el egy dobozban, és add fel a címemre, nagyon szívesen feláldozom magam.
Kreatív társnőimért mindent! :-) :-)

Viki írta...

:DDD

amilgade írta...

Játékra hívtalak!!!!

 

Made by Lena