2009. március 23., hétfő

Sütés


Rugelach sütésével rendesen megcsúsztam. Délelőttre terveztem, de akkor ügyintéztem. Na nem rohangáltam semerre, hanem itthonról kényelmesen az internet és a telefon segítségével molesztáltam különböző bankokat, biztosítókat és internetes játéküzleteket.:) Utóbbira felettébb mérges vagyok, mert egy hete rendeltem Dávid szülinapjára játékokat tőlük és ma derült ki, hogy semmi nincs raktáron és a héten már esélytelen a szállítás, így le is mondtam mindent. Viszont most kereshetek egy újabb üzletet.
Annak ellenére, hogy felettébb élvezetes a fél világot lecseszni, meglehetősen fárasztó, így ebéd után kénytelen voltam aludni pár órácskát. :)
Miután meguzsiztunk ismét felmerült bennem a sütés gondolata, de újfent átütemeztem, mert inkább Dávidnak kerestem játékokat a neten plusz végeztem némi házimunkát. Tényleg!
A vacsi, fürdés, esti mese kört egyedül futottam le, mert Ákos A Koncerten (AC/DC) csápol éppen Apuval. Azért elég gyorsak voltunk és fél kilenckor már ágyban is voltak a kishapsik. Így hipp-hopp a konyhában találtam magam és végre nekiálltam a sütésnek. Az első adag már hűl. Egy dolog pedig már biztos: csúnyára sikerült. Ez a "háromszöget kiflire tekerünk" módszer nagyon nem jön össze nekem. Szóval a második adag dönti el, hogy lesz-e fényképes beszámolóm.:)
A receptet azért mindjárt közkinccsé teszem. :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Made by Lena