2009. január 12., hétfő

Virtuális barátok:)


Lédától kaptam egy barátság oklevelet. Nagyon köszönöm itt is!:) Az egész azt jelképezi, hogy az internetnek köszönhetően megszűnnek a földrajzi távolságok és rengeteg új barátság alakul(hat) ki.
Eredetileg a már meglévő barátnőim miatt kezdtem el vezetni ezt a blogot, hogy mégse bombázzam őket naponta levelekkel (mint ráérő kismama:)). Közben nézelődtem más blogokon is és teljesen szerelembe estem a varrással, ezért egyre gyakrabban látogattam az ilyen jellegű elsősorban külföldi blogokat. Majd pár hónappal ezelőtt felfedeztem, hogy már rengeteg magyar blog is van ebben a témában és milyen szép dolgokat alkot mindenki! Azóta kicsit aktívabb vagyok a kommentelésben.:)

Íme a blogbarátaim (nyolc embert kell megnevezni):


Amilgade! Amilgadéval már lassan egy éve gyakorlatilag napi szinten tartjuk a kapcsolatot és igaz, hogy még soha nem találkoztunk, de ettől függetlenül olyan mintha igazi (azaz nem csak virtuális) barátnőm lenne!:) Remélem, egyszer majd személyesen is trécselhetünk esetleg közben közösen varrogathatunk, hímezgethetünk némi süti és itóka társaságában!;-) Ja, és tavaly nyár elején majdnem abbahagytam a blogolást (semmi negatív élményem nem volt, csak nem vagyok túl kitartó:)), de Amilgade a blogjával, kommentjeivel továbblendített ezen a holtponton. Szóval, őt szídjátok, hogy állandóan itt lopom a napot!:D

Judit! Tegnap is ápolta picit a lelkemet, amit nagyon köszönök itt is!:) Ráadásul bármikor kész "szakmai" tanácsot adni varrásügyben is. Nem utolsó sorban pedig fantasztikus dolgokat készít! Most is csak ámulok a pelenkázós táskán!:)

Fórumvírus! Amilgade blogján már többször is olvastam a hozzászólásait, de csak nemrég kezdtünk el egymással is kommunikálni! Viszont végre elkezdtünk!:)

Andorgó! Vele még a nők lapja cafen futottunk össze egy fórumon, amikor is egyszerre költöztünk egy új vrosba és próbáltuk felmérni az ottani körülményeket. Azóta már eltelt 2 év és legutóbb a sportolási lehetőségeket mértük fel, de már a gyakorlatban kis városunkban!:) Ő, az egyetlen, akit személyesen is ismerek.

Léda! Az ő blogjára is a közelmúltban keveredtem el, de a Tilda táskája rögtön belopta magát a szívebe és azóta rendszeres látogatója vagyok!:)

Szilvácska! Sajnos ritkán jut ideje a blogra, de akkor mindig fantasztikus dolgokat mutat!:) A Tilda csiga szabásmintáját is neki köszönhetem és ő is ellátott sok szakami tanáccsal!:)

Helen! Neki is azonnal rendszeres olvasója lettem, mert a turmixkedd-es bejegyzései nagyon tetszenek!:)) Isteni forró csoki receptet is olvastam nála, de előbb még sportolok 3 hónapig, hogy ki merjem próbálni.:) Ráadásul ő is meseszép dolgokat alkot! Jövő télen egy zongorakesztyűre lehet, hogy be is nevezek!:)


Katbo! Őt már régóta olvasgatom titokban, de nemrég jelentkeztem a rendszeres olvasói táborába! Nagyon tetszik a stílusa, mindig kiíváncsian várom a legújabb bejegyzését, alkotását!


(nem tudom, miért lett mindenféle betűtípusa ennek a bejegyzésnek, egyszerűen képtelenség gatyába rázni!)

10 megjegyzés:

leda írta...

Köszönöm! Sosem gondoltam volna, hogy a Tildás táskámmal "nyertelek meg"! Jól esett, köszönöm! :))

Viki írta...

:)ugye, mik derülnek ki?;-)

helen írta...

Szóval az önzetlen turmixaim vonzóak :)) Nagyon megleptél ezzel a díjjal! köszönöm!

Viki írta...

az nem kifejezés!:) egyébként már kezd elvonási tünetem is lenni!;-)

helen írta...

Nah, milyen nap lesz holnap? :D

Viki írta...

csak nem az a bizonyos fajta kedd???;-)

Judit írta...

Szakmai tanács:))) hehe ez aranyos:))
Nagyon köszönöm a barátságodat, minden nap elolvaslak, nagyon szeretem a stílusodat!!!

amilgade írta...

Nagyon köszönöm virtuális barátném! ;-) Jó a gondolat a taliról! Talán egyszer sikerül összehozni! :-)

Névtelen írta...

Csak megköszönni tudom, hogy a barátaid közé soroltál..
próbálok megfelelni a titulusnak :D
örülök, hogy megismerhettelek kicsit közelebbről is, nem csak Amilgade-nél a kommentekből.. :D

Viki írta...

Köszi Lányok, hogy ilyen kedvesen reagáltatok!:)) Mondjuk barátokat választani is tudni kell!:DD

Az a tali már tavaly nyár óta érik bennem!:)

 

Made by Lena