2009. január 22., csütörtök

Felhívtam...


a postát! Megkaptam az illetékes telefonszámát is és teljesen kultúráltan megbeszéltük a porblémát.:) Megkért, hogy vigyem be a borítékot a közelüknben levő postára és majd továbbítják neki, hogy megnézze, nem a boríték természetéből adódóan szakadt-e ki.
Első körben ráfogta az esős időre, hogy akkor kinyílnak ezek a borítékok, de magától rögtön folytatta is a mondatot, hogy attól még a belső védőfóliának (annak a pukkanósnak) nem kellett volna kinyílnia. Szerinte biztos nem a postásunk, mert neki minden nap jönnie kell hozzánk. Viszont szólnia kellett volna, hogy nyitva van a boríték. Mármint nem nekem, hanem amikor átvette az elosztóban. Ebbe nem mentem bele, csak annyit mondtam, hogy nem balhét szeretnék, hanem jelezni, hogy ilyen eset történt és nézzenek utána, hogy mi az oka.
Ha mást nem is, annyit elértem, hogy levezettem a feszültséget.:)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Viki.. szakmámból adódóan mondom, nem nyílik így szét véletlenül egy ilyen boríték!!
Sőt.. próbáld meg széttépni. nem lehet. Az a dolga, hogy megvédje, ami benne van..
Szóval.. tuti bontották.. és nem a postásod volt...gyanítom.. hanem az elosztóban!!! ott szokták.. - ezt meg a postás ismerősök mesélik.. És a postásotok valszeg tudja, hogy ráverik, azért nem szólt be.. Mert amikor megkapja az elosztóban nem szokták végignyálazni.. - nem biztos, hogy észreveszi!

más.. Örülök, hogy jobban vagytok.. Remélem, a lámpázás meghozza a kívánt hatást! Annak meg pláne örülök, hogy a doki néni ennyire örült a képnek.. (látszott a kérdésen, van halvány elképzelése arról mennyi munkával járt ez!)

Viki írta...

igen, én is az elosztóra gyanakszom. azért is oda telefonáltam.;-)

doki néni tényleg képben volt valamennyire, mert még arra is rákérdezett, hgy patchwork dolgokat is szoktam-e készíteni, mert látja, hogy ez is picit olyan jellegű:)

amilgade írta...

Mondtam már, hogy anyukám postán dolgozott? ;-) Na Ő is mesélt dolgokat, de hozzá kell tennem, hogy régebben sokkal jobban ellenőriztek bennt mindent, mint most. Az elosztó meg úgy rossz, ahogy van, az elsőbbségivel együtt. Anyu mesélte, hogy regén elsőbbségi nélkül 1 nap alatt megkapta az ember a levelet, kivéve, ha Pestre küldték. Akkor 2 nap. Most meg alapból 2 nap, és csak örülhetek, ha mégis 1 nap lesz.

Névtelen írta...

Holott ugye, ma már jóval kesebb a levélforgalom.. hála az E-mailnek..
de hát a posta az posta.. Monopol helyzetben van..

Viki írta...

Amilgade, akkor egy igazi bennfentes vagy!;-)

 

Made by Lena