2009. január 27., kedd

Kávé


Úgy 2 és fél éve szoktam rá napi szinten a Nescafera. Azaz amióta két gyerekem van és már nem szoptatok!:)
Úgy iszom a kávét, hogy harmad pohár víz és kétharmad tej. Imádom a kávézókban kapható habosított kávét, de nincs ilyen habosítom, úgyhogy azt mindig csak hozzáképzelem. A napokban viszont csoda történt! Amikor beletettem a kávét a felforralt vízbe és elkevertem, kb. 1 cm magas hab képződött!!!:)) Abszolút nem értettem, de nagyon örültem a dolognak és szorgosan dicsértem a mikrohullámút. Viszont már 2 napja hiába kevergetem...semmi. Ma jöttem rá a rejtélyre! Az ásványvíz! Mindig szénsavmentest iszunk, de a Theodora egy ideje picit szénsavas és múltkor semmi mást nem lehetett kapni, ezért abból vettünk pár üveggel! Mivel két napja visszatértünk a Szentkirályira, ezért van sima kávém. Lehet, hogy veszek direkt kávézós ásványvizet!:)

7 megjegyzés:

amilgade írta...

:-) Nem mondod, hogy nincs olyan habja, mint a reklámban???? :D ;-)
A Theodora ásványvízzel mi úgy vagyunk, hogy sehogy! ;-) De köszi az ötletet, én is ki fogom próbálni. ;-)

Viki írta...

Miért? Habbal reklámozzák?:)
Amúgy, amint tejet öntök bele, eltűnik a hab.:( Szóval, ha simán cukorral megiszod, akkor jó.:)

Tigrislilijom írta...

Én az IKEA-ban vettem habosítót. Akkor még 1000 ft körül volt, ha jól emlékszem. Most már ennek a töredékéért lehet kapni... Nem jártam jól. Alig-alig használom. (Magamért sohasem, csak ha vendég igényli :-) )

Viki írta...

Köszi, majd megnézem legközelebb!:)
Nem macerás elmosogatni?

Tigrislilijom írta...

Ááááááááááááá. Csak azonnal kell, nehogy rászáradjon a cucc :-)))

Viki írta...

szóval macerás!:DDD
az azonal nekem soha nem sikerül mosogatás terén:)

Tigrislilijom írta...

Lehet, hogy ezért nem használom sűrűbben én sem? :-))))

 

Made by Lena