2009. január 19., hétfő

Meglepi


Tudjátok mit találtam az előbb a tiszta ágyneműk mögé begyömöszölve?:) Játékot!:) Amit a srácoknak szántam még decemberre bármelyik ünnepre. Talán emlékeztek rá, volt az a korrekt kis nyilvántartásom, aminek egyébként nagyon nagy hasznát vettem! Csakhogy, azt már csak akkor kezdtem el vezetni, amikor belecsaptam a lecsóba és úgy gondoltam, hogy azt a pár doboz vonatkiegészítőt, amit korábban vettem, majd megjegyzem. Khmmm...mentségemre szóljon, hogy 4 dobozt odaadtam, csak arra nem emlékeztem, hogy összesen hány volt.:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mintha csak magamat látnám..
adventi ajándékokból most találtam egy kupaccal...:D
persze, amikor kellett volna..

Viki írta...

:))

amilgade írta...

:-) Nem is tudtam, hogy igazi gyűjtögető életmódot élsz!!! :D Sebaj, jó lesz jövőre is! ;-) :D

Viki írta...

:) majd 2 hónap múlva megkapja Dávid a szülinapjára.

 

Made by Lena