2009. január 29., csütörtök

Döntöttem!


Holnap este angolozom...:) Szeptembertől pedig max. leszokom az alvásról a hobbym kedvéért!;-)
Nagyon köszönöm a hozzászólásokat, mert ezek illetve estefelé a barátnőimmel folytatott kör -e-mailek hatására döntöttem így. Aztán majd úgyis úgy lesz minden, ahogyan lennie kell!:) Picit megint a híd effektusba estem!;-)
Mindenesetre megkönnyebbültem, hogy végre lejátszottam magamban a dolgokat és most érzem, hogy mennyire feszült voltam egész nap, mert most ilyen mosott kaki állapotba kerültem.:) Pedig éjfélig nem alhatok, mert Dávid estére lázas lett (38,7) és éjfélkor esedékes az újabb kúp!:(

2 megjegyzés:

amilgade írta...

Lemaradtam, mint a borravaló! De a lányok elmondták amit én is gondoltam. Sok sikert az angolhoz, és az egész munka kereséshez. Hidd el, először az ember azt hiszi nem lesz ideje semmihez, de aztán kialakul! ;-)

Viki írta...

Köszi és remélem, igazad lesz!:)

 

Made by Lena