2009. január 25., vasárnap

Bal kéz


Szegény bal kézfejem lassan komolyan azt gondolhatja, hogy pikkelek rá.
Először is, csak a bal kezem mutatóujja alatti bütyköt (követtétek?;-)) fújja ki a szél. Csak azt. Nem tudom, miért. Talán ahogy félig ökölbe van szorítva a kezem és lóbálom sétálás közben, az hárítja a hideget és kapja telibe a szelet?:) A jobb kezemmel mindig valamelyik gyereket fogom, így az védve van. Mire jó a gyerek!?:)
Másodszor: tegnap a nagy szívgyártások közepette rengetegszer beleszúrtam a tűt. Lévén jobbkezes vagyok:)
Harmadszor pedig: ma megégettem az első pontban megnevezett bütykömet, a mutatóujjam alsó percét illetve a középsőujjam alsó percét. Szép piros az egész. Spontán hülye voltam, ugyanis egy tepsiért nyúltam be a sütőbe középtájra, de nem sikerült bekalibrálnom, így a felső sütőrácshoz hozzáért a kézfejem.
Most éppen megpróbálom kiengesztelni és kapott egy kézkrémet!:) Használni persze még nem kezdem el (mármint a krémet), mert nehogymá' a nyúl vigye...!;-)

2 megjegyzés:

amilgade írta...

:-) Nehezen, de sikerült követnem a fejleményeket! :D

Viki írta...

:)

 

Made by Lena