2009. január 7., szerda

Éééééés a magyar lány megcsinálta!:)


Sportolt ma este!!!:)

Hét közepén! Egyrészt, mert nem normális:), másrészt mert nem határozta el, hogy ma mindenképpen, ezért nem állt kényszer alatt, ezáltal pedig volt kedve! Mondom, hogy nem normális!:D

Egyébként elég gáz volt. Ugyanis Ákossal egyidőben edzettünk, azaz ő fél órával később kezdte, de így is volt kb 20 perc átfedésünk. Pont a hasizom! Eleve az a véleményem, hogy az aerobic (főleg a hasizom része!:)), magányos tevékenység. Kivéve ugye a szervezett, edzőtermi órát, ahol viszont úgyis mindenki el van foglalva a saját nyilalgatásaival, szúrásaival, ergó a kutya nem figyel rád. Na de ma? Ákos még a lájtos kis bemelegítésénél tartott és közben rajtam szórakozott. Ha azt mondták, hogy "kis ölelés", akkor odafutott hozzám és átölelt. Amikor bemondták, hogy "Légzés", akkor vidáman megjegyezte, hogy már érti miért ilyen tiszta itt a levegő, ugyanis ezek szerint már fél órája nem lélegzem. (ezen persze én is röhögtem és jól lemaradtam). A "Karcsere" vezényszónál is kuncogott, hogy milyen horror ez és nyújtotta a karját! Szóval ahelyett, hogy arra koncentráltam volna, hogy mindjárt kockás lesz a hasam, a poénkodó férjemet kellett kordában tartanom!:)

Ez azért volt új dolog, mert Ákos a padláson szokott edzeni. Csak éppen ott nincs fűtés és amikor mínuszok vannak kint, nem megy fel, mert tényleg nagyon hideg van. Holnapután viszont tuti, hogy csak úgy vagyok hajlandó edzeni, ha közben meg sem közelíti a nappalit!:)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon büszke lehetsz magadra!!
én is tornáztam egy időben és rájöttem, mekkora erőfeszítést igényl hogy a házimunka is haladjon, időben le is feküdjön az ember és még a tornára is maradjon ideje, energiája...:D
szóval: ÜGYI vagy!

Viki írta...

köszi!:)
az időben lefeküdjön az ember részét mindig bukom:D (a házimunkáról pedig nem nyilatkozom;-))

leda írta...

Viki! gyere át hozzám, játszani hívlak!

Névtelen írta...

de ügyi vagy!!!!
és még spóroltál is!!!!

Viki írta...

megyek!:)

hát mivel tegnapelőtt a keresztszemes rendelésen eltapsoltam 3 havi aerobic díjat, ezért most nem is baj, ha picit visszafogom magam:D

amilgade írta...

:-) Ez nem ér!!!!!! Neked sikerült!!!!!!!!! ;-)

Viki írta...

igen, egyszer :)) elvileg ma is kell(ene). még függőben van a dolog!:D

 

Made by Lena