2009. január 16., péntek

Nyuszis táska


Már régóta izgatja a fantáziámat ez a nyuszis kis ajándékos zsák a húsvétos Tilda könyvből! Végre volt rá érkezésem és kipróbáltam! Tuti, hogy még csinálok párat Húsvétra ajándékba!:) Kicsit könnyítettem rajta, ugyanis a fülei kitömött hurkákból lettek volna. Mint a PP bögréké. :)Az elsőt egy óra alatt kitömködtem, a másodiknál próbáltam gyorsítani és picit felvágtam a szélét, hogy nagyobb legyen a rés, persze, hogy az egész szétszakadt. Egy öt perces technikai szünet után (idegnyugtató kakaó) a zsinór mellett döntöttem. :)

Viszont van egy kérdésem ezzel kapcsolatban: a szélét felülről ennek is le kellett volna tűzni, hogy szebb legyen, ugye? A könyvben nem írták, de eszembe jutott, hogy Judit ezt tanácsolta múltkor és úgy tényleg szebb lenne, csak éppen nem fért a tű alá a vastag része oldalt. Van erre valamilyen trükk vagy kézzel kellene levarrni? Előre is köszi!:)

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

huuuuu nagyon szupi!!!!!
van még mit tanulnom, azt hiszem..
és előző kommentjeid egyikre reagálva, szeirntem, bőven megüti a szintet!!

leda írta...

De ééédes! Hogy Te milyen ügyes vagy! Jól össze kell kapnom magam a pif-ajándékkal! Sajnos a január élég sűrű, de utána... Addig meg még fejlődöm.

Judit írta...

próbáld meg levasalni előtte

Viki írta...

Köszi Lányok!!!:))

Léda, inkább csak jól fényképeztem!:D Amúgy bőven ráér az ajándékom, amikor időd engedi.:) Túl gyors sajnos én sem leszek/vagyok.Most éppen a kísérletezős korszakomat élem, hogy mit hogyan kell varrni.:DD

De jó ötlet, Judit!:)

amilgade írta...

:-) Nagyon jó lett!! Én is imádom azt a nyuszit! Juditnak igaza van, ha levasalod könnyebb letűzni.

Viki írta...

Áááá, szia!!!:) Köszi, legközelebb ajd úgy próbálkozom, de ehhez márnem emrek hozzányúlni.:)

Kriszti írta...

Nagyon szép lett! Ügyes vagy. A tűzoltóid meg édesek. :))

Viki írta...

Köszi!:)

 

Made by Lena