2009. január 15., csütörtök

Terveim


Léda kérdezett a 2009-es terveimről.
Egyelőre még nekem is nagy meglepetés, hogy mit hoz ez az év!:) Mindig szoktam előre tudni, hogy merre tovább, de most, hogy Dávid március végén 3 éves lesz és elvileg mehetek újra dolgozni, gőzöm sincs, hogy mi vár rám.:) Nem tudom, hogy visszamegyek-e, hogy egyáltalán dolgozom-e, hogy a saját szakmámban helyezkedem-e el (amit imádok), vagy egy új irányba indulok-e el (ami szintén tetszene). Csupa kérdőjel minden. Mindenesetre a 2009-es szám nagyon tetszik és úgy érzem, hogy klassz évem lesz!:)

Amilgade, Te mit tervezel 2009-re?;-)

8 megjegyzés:

leda írta...

Köszönöm a gyors választ! Akkor együtt izgulunk Veled! Egyébként mi a foglalkozásod?

Viki írta...

Én köszönöm, hogy kíváncsi voltál rám!:)
Könyvelőként dolgoztam. Amúgy közgazdász vagyok, szóval jöhet minden, ami számokkal kapcsolatos meló:D Ja, és tavaly jogi szakokleveles közgizda lettem. Ezt még tudatosítani kell magamban az interjúk előtt:DD

leda írta...

Hú, és ezt a gyes mellett csináltad meg?! Minden elismerésem a tiéd. Egyébként pedig nagyon felelősségteljes számokkal dolgozni. Örülök, hogy szereted. Kívánom, hogy találj egy munkahelyet, csupa kedves kollégával, főnökkel, akik megbecsülnek!

Viki írta...

Köszönöm!:)

Judit írta...

És mi lenne az a más terület?, engem ez izgat:)

Viki írta...

rátapintottál a lényegre:D
Hát még nagyon képlékeny, mert egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy jó-e, szép-e az, amikkel itt próbálkozom pár hónapja. Mindenesetre nagyon szeretek ilyen kis apróságokat varrogatni és esetleg ebbe az irányba indulnék el.Aztán majd kiderül, van-e rá kereslet.:D Csak nem tudom belőni, hogy vagyok-e már olyan szinten, hogy ne legyen ciki.

amilgade írta...

Remélem sikerül valami olyan "munkát" találni, amiben jól fogod érezni magad. Bár én úgy hiszem ez a varrás, keresztszemes dolog most neked jobban tetszik. ;-)
Köszönöm, hogy rám gondoltál. Igyekszem válaszolni.

Viki írta...

:))...mint a nyitott könyv:D

 

Made by Lena