2009. január 1., csütörtök

Székpárna

Délután székcserét hajtottam végre az íróasztalom előtt. Eddig a fésülködő asztalkámhoz vett kerek kis széken gubbasztottam. Ami azért nem a fésülködő asztalkám előtt van, mert az anyóséknál várja, hogy kiszabadítsam!:) Hogy hogyan került oda? Ákos egyedül vezényelte le 2 éve a költözködésünket és azon a napon a garázsba vitte, majd 2008 őszig ott is maradt. Ám akkor anyósék eladták a garázst, amit ki kellett ürítenünk és elkövettem azt a hibát, hogy ezt a kiürítést is Ákosra hagytam. Így az asztalomat nem hozta haza, merthogy úgysem férne el sehova...szerinte. Mondanom sem kell, hogy tökéletes helyet tudnék neki találni a hálónkban. Némi logisztikázást követően.;-) Azért megmutatom, hogy miről is írkálok itt a székpárna helyett. Íme a régi hálónk és benne az asztalkám:

Jó, ha ma vennék egyet, akkor inkább a kovácsoltvas stílusra szavaznék, de azért ennek is örülnék, ha itthon lenne.:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

jujj de szép!!! én is szeretnék ilyet.......

Viki írta...

én is;-)

amilgade írta...

:-( És most tényleg nincs meg???

Viki írta...

itthon nincs, anyóséknál van Ákos régi szobájában

 

Made by Lena