2009. január 27., kedd

Hát igen!:)


Az alapértelmezett beállításom ébredés terén délelőtt tíz óra. Régen volt már lehetőségem hagyni, hogy fusson az eredeti program. De ma! Ákos viszi oviba Kristófot, amíg ilyen hideg van, de én is felkelek mindig illetve Dávid is kiugrik az ágyból. Ma viszont ott horpasztott végig, amíg elkészültek Kristófék és még arra sem ébredt fel, amikor 8 óra tájban visszafeküdtem az ágyamba. Pedig erre nagyobb összegben mertem volna fogadni, hogy bekapcsol a szenzor.:) Természetesen azonnal visszaaludtam! Majd arra ébredtem, hogy Dávid kijött a szobájából és megállt az ágyam mellett. Megnéztem az órát és tizet mutatott!:)) Hát nem véletlenül az én Fiam!;-))

4 megjegyzés:

Judit írta...

Ó, mikor lesz nekem ilyen....ezért most nagyon -nagyon irigyellek!!

Viki írta...

Nekem is csak akkor van, ha a "nagy" nincs itthon. Ő Apja Fia és hétkor kidobja az ágy! Durva!:)

amilgade írta...

:-) Egy jó kis pihenés! Ez minden vágyam!!!! Szerencsés nőszemély!!! ;-)

Névtelen írta...

a 7-kor nálunk már későinek számít a gyerekeknél.. pedig az apjuk későn fekszik, későn kel(ne, ha hagynák)
én meg, azt hiszem, ha egy hétig aludnék, sem érném utól magam.. :D
szóval, irigyellek..

 

Made by Lena