2009. január 8., csütörtök

Könyvek

Leda hívott játszani és most a könyvek kerültek napirendre, azaz a pontos szabályok így szólnak:
1. Írd le annak az öt könyvnek a címét, amit 2008-ban olvastál.
2. Nevezz meg öt embert és értesítsd őket.
3. Linkelj vissza erre a bejegyzésre.

Nehéz kérdés! Tavaly kb 50 könyvet olvastam el, március vége óta általában a blogomon is mutatom, hogy melyik könyv az aktuális "áldozatom" és néha még írok is róluk.
Így most megpróbálom ezekből a nekem legjobban tetszőket kiválasztani!
  • Steven Saylor regényei! Ő a Number One!:) Minden tekintetben! Imádom a római történelmi regényeket és ha még némi nyomoznivaló is akad benne (itt pedig akad bőven), akkor már tuti befutó nálam a történet!
  • Sandra Gulland! Őt tavaly fedeztem fel és nagyon tetszenek a könyvei: Napóleon menyasszonya és Napóleon felesége. A harmadik részt még mindig nem sikerült megszereznem, de rajta vagyok!:) Ja, és láttam hogy van egy újabb regénye is! Szóval tőle is olvasok idén még párkönyvet, az is biztos
  • Raymond Chandler: Philip Marlowe történetek!!!! Na ő a tavalyi év igazi felfedezettje nálam! Fantasztikusan jó hangulatú könyvek!
  • Karin Slaughter: Nadragulya című könyve! Tőle is most olvastam először bármit is és ezentúl az ő könyveit is keresni fogom!
  • már csak egy hely van, de nem tudom kit válasszak! Talán legyen Christopher Moore: Vérszívó démonok! Vicces és vámpíros, a létező egyik legjobb párosítás!
Akiket játszani hívok:
Amilgade (neki külön könyves blogja is van, de azért összefoglaló véleményre is kívácsi vagyok:))
Fórumvírus
Andorgó
Judit
Szilvácska

3 megjegyzés:

leda írta...

Köszi a gyors választ! Milyen jó, hogy még 5 embert össze tudtál szedni! :)

Viki írta...

éppenhogy, de sikerült:)

amilgade írta...

:-)Köszönöm!

 

Made by Lena