2009. január 6., kedd

Az a bizonyos zabszem...


benne van a hátsómban rendesen! Ugyanis kigondoltam, hogy mit szeretnék csinálni a doktor néninek, aki majd kiveszi Kristóf manduláját. Mivel rengeteget jelent nekem, hogy ő az első orvos, akitől nem fél Kristóf és hatalmas könnyebbség úgy menni hozzá kontrollra (és már négyszer voltunk nála!) és úgy készülni a kórházi tartózkodásra, hogy Kristóf nyugodt, mert szimpatikus neki a doktor néni, ezért mindenképpen szeretnék neki valami személyes dolgot is készíteni! Amit az előbb sikeresen meg is terveztem!:) Éééés annyira izgatott vagyok miatta, hogy legszívesebben most elkezdeném, csakhogy nem lehet. Hímezni szeretnék (úgy mint a karácsonyi figurákat) viszont az illanófilcem kb. 2 órát bír ki ezen a fehér anyagon, majd úgy gondolja, hogy amit ennyi idő alatt nem csináltam meg, annak már úgyis mindegy és szépen lelép. Kordbársonyon ez az idő tíz perc és ezt persze a maci varrása közben vettem észre, hogy varrok varrok, egyszer csak nincs csík, amit követnék. Persze, szoktam máskor is így járni, de az nem számít, mert akkor én hibázom.;-)
A lényeg, hogy most várhatok holnap estig, mert olyan 3-4 órás lehet a hímzés része. (veszélyben az aerobic;-) különben is hét közepén elkezdeni sportolni, normális dolog ez???:D)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

illanófilc? olyan is van?
megint tanultam valamit.. :D

Viki írta...

bizony van és nagyon praktikus!:)papír írószer üzletben is lehet kapni.

 

Made by Lena