2009. január 18., vasárnap

A nagy kérdés:)


Az előbb rájöttem, hogy mi a közös a zoknikban és a műanyag edénytároló dobozokban!!! Hogy képtelen vagyok megtalálni a párjukat, dobozok esetében ugye a doboztetőt!

Megszámoltam, hogy 72 db dobozom van és 59 tetőm. Ebből már eleve adódik némi probléma, amit még az is tetéz, hogy az edényeket rendszeresen összekeverem anyóspajtiéval és a mutteroméval is. Ők mindig visszaküldik velem, ha viszek hozzájuk valamit vissza, hogy az nem az övék. Hát nem tökmindegy? Meg különben is honnan tudják???:) Doboz...doboz. Csak hol van a teteje?:)

8 megjegyzés:

leda írta...

Hú, ennyi doboz! Igazán nem aprózod el!

Viki írta...

ezek között egy csomó pici méretű van:) ráadásul azért ennyi, mert az eltűnt tetők miatt rendszeresen újakat veszek;-)

Névtelen írta...

jajj, ez ismerős..
ráadásul nálunk rendszeresn veszek, viszem haza anyáéknak és valami eszement meggyőződésből ő mégis rendszerint a MARGARINOS dobozba csomagol.. :(
az meg persze hazafelé kiborul.. :(
de a dobozok száma nálunk is ennyi.. kb..

Viki írta...

óóó igen, mivel rendszerint itthon felejtem a dobozokat, amikor megyünk anyósékhoz, vagy keveset viszek, ezért ott is sűrűn előkerülnek a mindenféle gondosan elmosogatott fagyis és egyéb dobozok:) anyu viszont már tudatosan abba adja egy ideje,azzal a felkiáltással, hogy ezt legalább nyugodtan elkeverhetem. Galád módon, ezeket nem vagyok hajlandó gyűjteni, hanem kikukázom mindet.:)

CsacskaMacska írta...

ezt akár én is írhattam volna:-) Honnan tudják, hogy melyik az övék??? Néha kapok egy telefont éccsanyámtól, hogy ha azonnal nem viszem vissza a dobozait, akkor baj lesz... Ilyenkor ami nekem nem kell, azokat beleteszem 2-3 táskába, és felviszem neki, hogy válogass.. és tudja, és tudja, és tudja!!! Eszméletlen micsoda képességekkel rendelkeznek ezek az anyukák:-)

Viki írta...

:)

amilgade írta...

Mennyi doboz!!!!!! Én pont az az ember vagyok akinek mindig kevés a doboza!! Mondjuk én nem nagyon veszek, khmm szóval nem olyan régen főzögetek.

Viki írta...

Majd adok pár tetőnélkülit!:)

 

Made by Lena