2009. január 12., hétfő

PIF ismét


Lassan egy éve, hogy meghirdettem az első PIF körömet és igaz, hogy Écinek még tartozom, de hamarosan elkészülök az ő ajándékával is.
Mivel nagyon élveztem az ajándékkészítéseket, ezért ma, amikor olvastam Lédánál, hogy lehet jelentkezni nála újra erre a játékra, nem sokat gondolkoztam!:)
Tehát a szabályok:

1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első három ember, aki kommentet hagy, kézzel készített ajándékot fog kapni tőlem.
3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
4. Cserébe “előre fizetni kell” azzal, hogy ezt a játékot Ti is elindítjátok a saját blogotokban

Várom a bátor jelentkezőket!:) Hogy egy kis reklámot is csináljak magamnak: tény, hogy nem vagyok profi, de nagy szeretettel készítek el mindent.:) Bár ez lehet, hogy antireklám lett.;-)

6 megjegyzés:

leda írta...

Köszi, Viki a jelentkezést, az érdeklődést és meghívást! Akkor benevezek, de csak akkor hirdetem meg a 3 helyet, ha a maradék 2 is elkelt! Szerinted így is jó?

Viki írta...

na várjál, asszem túl késő van és nem értelek:)jaaa, de rájöttem! szerintem így is jó, felesleges addig kétszer kitenned:)

Névtelen írta...

Szia:)

Én szeretnék jelentkezni ha lehet....

köszi:)

Viki írta...

Persze, hogy lehet!!!:) De jó!:) Örülök Neked!

Kriszti írta...

Szia Viki!

Jelentkezem a 3. helyre. :))

Viki írta...

Szuper!:)

 

Made by Lena