2008. január 23., szerda

Oltás

Ma megkapta Dávid a 18 hónapos oltást, csak röpke 4 hónap késéssel. Áááá, nem vagyok ideges a védőnőkre. Szerintem ez az egy fontos feladatuk lenne, figyelni az oltási rendet. Persze, én is nézhettem volna, csak elkényeztettek a fóti védőnők, akik hetente - kéthetente felhívtak, mindig mentünk tanácsadásra, profi gyerekorvosunk volt, aki, minden gyermek nevét tudja. Ráadásul pont Kristóf és Dádi között változott az oltási rend.
A lényeg, hogy abban a tudatban voltam, hogy a 15 hónapos oltás után majd csak 3 évesen kap. A szépség pedig az egészben az, hogy 19 hónaposan kapott egy szurit, amit én kértem és eszébe sem jutott a gyerekorvosnak rákérdezni, hogy most miért is oltjuk be, amikor 2 oltás között min. 2 hónapnak kell lennie. Még jó, hogy Orsitól megtudtam, hogy van ez az oltás is.
Ja, arról már nem is beszélek, hogy szuri előtt ellenőrizni kéne, hogy nem beteg-e a gyerek. Ez annyiból állt a dokinál, hogy megkérdezte tőlem, hogy jól van-e Dávid. O.k., tény, hogy üvöltött a gyerek, amint meglátta a dokit, de attól még meg lehet vizsgálni. Az a baj, hogy nincs másik gyerekorvos a közelünkben. Illetve, hogy Fót annyira messze van, pedig legszívesebben oda járnék vissza a doktor néninkhez.

1 megjegyzés:

Cukorfalat írta...

Szia Kedves Viki!

Megkérdezthetem, ki volt a gyerekorvosotok Fóton? Szeptemberben Fótra költözünk, a most hét és fél hónapos kisbabánkkal. Előre is köszönöm. Válaszodat a Waterlilly2008@gmail.com címre várom.
Köszönettel:

Anett

 

Made by Lena