2008. január 27., vasárnap

Lányszoba

Ma a nap nagy részét anyuéknál töltöttük és úgy gondoltam, hogy milyen király lesz, amíg ők unokáznak, addig hímezgetek. Úgy is lett. Már éppen hátba veregettem magam, hogy milyen jól működik ez így, ugyanis fél órája hímezgettem, ami 2 ébren levő gyermek mellett ugye elég nagy szó, amikoris észrevettem, hogy a rózsaszínnek nem azzal az árnyalatával hímeztem amivel kellett volna és bonthattam vissza az egészet. Azaz a visszabontásra már nem volt időm, mert kb. 40 percig működött ez a nyugis időszak. Tehát most ott tartok, hogy nincs kedvem Füleshez nyúlni, mert még hátrébb vagyok, mint voltam.


Egyébként ha egyszer lesz egy lányszobám, ami be van ígérve úgy kb. 10-15 év múlvára!:)) Szóval, ha lesz, akkor abba ilyen fotelt szeretnék, mint a fenti képen van. Gyönyörű kis szoba lesz! Nem kell kompromisszumokat kötni, hogy "ez túl lányos", "az nem tetszik", "háááát ez kicsit érdekes", "az túl rózsaszín", "jó jó, csak kár, hogy ennyire csipkés". Szóval ezeket elengedem majd a fülem mellett és boldogan rendezkedem.:)


Nincsenek megjegyzések:

 

Made by Lena