2008. január 22., kedd

Nyálcsorgatás


Nézegettem pár olasz és francia blogot hímzés témakörben. Nem kellett volna! Olyan csodákat láttam, mint még soha! Már eleve a kézimunka üzleteknél lehidaltam, mert ég és föld az itthoniakhoz képest. Pedig a magyar üzletekben is órákig elvagyok, de ezekben napokig elnézelődnék. Na és amiket csinálnak ezek a lányok!!! Annyira kreatívak, tudnak hímezni, varrni, hardengerezni és még sorolhatnám. Ráadásul rengeteg kész munkájuk van!:) Szóval sárgultam rendesen.
Persze rendszeresen nézegetem a magyar lányok munkáit is és közöttük is vannak vérprofik, de külföldön valahogy nagyobb kultúrája van a hímzésnek szerintem. Nem vagyok szakértő a témában, csak a képek alapján alakult ki ez a véleményem.
Mindenesetre nagyon boldog lennék, ha egyszer eljuthatnék egy ilyen üzletbe!!!

Nincsenek megjegyzések:

 

Made by Lena