2008. január 19., szombat

Hímzés

Ma egyébként hímzős estét tartottam. Dávidnak kezdtem el egy képet csinálni. Természetesen Füles van rajta. Ez szerencsére pici kép, ezért van esélye, ugyanis a nagyobb méretű (A4-es, másnak ez valszeg normál méret) képekkel évekig elvagyok. Van egy tuti képem egy komódról, ami már 3 éve van "in progress" állapotban és még csak a felénél tartok, egy másik szintén lassan 2 és fél éves és szinte sehol nem tartok vele, pedig egy nagyon klassz ház lenne és van egy levendulás kép, amit a fürdőszobába szeretnék. Ő most Karácsonykor volt 1 éves. Mentségemre szóljon, hogy kisebb képeket azért csinálgatok közben. Igaz ezek sem kerülnek gyorsan a falra, mert a keretezéssel is rendesen el szoktam húzni az időt. Meg a kontúrozással is. Szóval nem vagyok az a villámkezű, de nagyon élvezem. Ja, és subázni is "szoktam". Abból csak egy képet csinálok, de az tényleg nagy, 70cm x 40 cm vagy valahogy így. A gyerekszobába készül. Nyáron kezdtem el, kb. az egy tizedénél tartok, szóval bele kell húznom, mert a mintája alapján még kb. 5 évig nem ciki a srácok szobájában.:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Made by Lena