2008. január 19., szombat

Könyvek


Jaaa, és hogy miért is nem készülnek el hipp-hopp a hímzéseim, annak van még egy nagyon nyomós oka. Imádok olvasni!!! Csak sajnos ma délután rá kellett jönnöm, hogy már megint elolvastam minden új szerzeményemet. A kedvenc kiadóm pedig még fordítja a kedvenc íróim újabb könyveit. Múlt héten ugyan voltunk könyvtárban, de csak szakácskönyveket vettem ki. (no comment:)) Igaz nem is volt bent olyan könyv, ami érdekelt volna. Vagyis, amiről tudom, hogy érdekelne. Hoppá! Most jutott eszembe, hogy Ákosnak megvettem az "1001 Könyv, amit el kell olvasnod, mielőtt meghalsz" című remek kis gyűjteményt. Na mindjárt nekiesek, hogy mi érdekelhet.


2 megjegyzés:

amilgade írta...

Én is ilyen vagyok!!! :-) De most már lassan befejezem a Gésám, pedig kb. 10 perces meló van rajta, de tuti elhúzom 1 hónapig!!

Viki írta...

Te is hímzel?:)Vannak fent képeid valahol a neten?

 

Made by Lena