2008. január 16., szerda

A Mester Kiadó visszavág:)

Ma elég érdekes telefonbeszélgetés résztvevője voltam.
Történt ugyanis, hogy felhívott egy hölgy a Mester kiadótól, hogy a napokban kaptam tőlük egy levelet pár mintával és érdeklődne, hogy mennyire nyerte el a tetszésemet. Mondtam, hogy annyira, hogy már lassan egy hete postáztam is a megrendelést. Nagy hallgatás a vonal végén. Majd összeszedte magát a nő és közölte, hogy ennek örül, de mi lenne, ha telefonon is megerősíteném a megrendelésemet, mert kétszer biztos nem hozzák ki a cuccot, ha mégis, akkor max. visszaküldöm. Persze max. visszaküldöm. Lelki szemeim előtt már pergett a film, milyen könnyedén tudnék megszabadulni a második csomagtól. Nő is érezte, hogy ezzel még nem győzött meg, de valószínűleg nézik, hogy egy ügyféllel mennyit beszélt, ezért még nem adta fel. Elkezdte mondani, hogy miket kapok ha megrendelem az első anyagot és mindezt csak 990 Ft-ért. Na itt kezdtem el némi érdeklődést mutatni és közbevágtam, hogy 490 Ft. Nő ismét nagy hallgatásban volt (nem tűnt túl rutinosnak amúgy), majd megkérdezte, hogy kapok meglepetésajándékot is? Tetszett a kérdés, ha meglepetés, akkor honnan a francból tudnám??? Kiegyeztünk abban, hogy arról nem tudok, viszont egy turmixgépet azt kapok, ha gyors vagyok és én bazi gyors voltam. Jaaa, turmixgép az nincs. Mármint az ő ajánlatában. Nő itt megkérdezte, hogy biztos a Mester kiadó küldte a levelet nekem? Ezzel nyert nálam még további mínusz ezer pontot. Nagy nehezen leesett neki a tantusz, hogy akkora palimadár mégsem vagyok, hogy kétszer rendeljem meg ugyanazt a dolgot. Pedig még a meglepiajándékot is elárulta.
Csak miután letettük a telefont, akkor kezdtem el gondolkozni, hogy honnan is tudta a számom??? Ugyanis a mobilomon hívott, ami azon túlmenően, hogy titkos, anyu munkahelyének a nevén van, sőt még én sem tudom ezt a számot fejből:), tehát soha semmilyen hivatalos helyen nem adtam meg. Természetesen nem jelezte ki a nő telefonszámát a telefonom, így soha nem fogom megtudni, pedig ez most tényleg érdekelt volna.
Ha paranoiás lennék, akkor erősen izgulnék, mert már a bugyink színén kívül, szinte mindent tudnak rólunk. (bár, ha kártyával fizetünk, akkor a bugyink színe sem nagy kunszt...)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Én választ tudnék addni a kérdéseidre, ugyanis a melettem ülők valamelyike hívott fel téged. Mivel a mi cégünket bízta meg a mester kiadó, hogy hívjuk fel az "Ügyfeleit".
Amúgy azt is el tudom mesélni, hogy honna tudja a telefonszámodat!
ha még érdekel a válasz, akkor írj egy mailt, mert ide nem szívesen írom ki a cég nevet meg a jogi trükköket. Üdv, adam ♫ adamka777@freemail.hu

Unknown írta...

szia DRÁGA!

Engem nagyon erdekelne a dolog
tudnál segiteni aruldd el ajogi trukkoket hogy lehet kilépni a megrendelésből,ha adnál tanácsot
megköszönném sőt megbeszéljük
goutazas@gmail.com
Azt hiszem bepalizatak!:(

Névtelen írta...

sziasztok! hócipöm tele a merter kiadóval már...rendelt annó anyum tölük és mit ad Isten küldtek az én nevemre is.Mondja a csajszi tel.ba nem találja a megrendelésen,én neki,hogy az nem is fogja mível nem rendeltem.jöttek a kis csomagocskák nyakra főre.4 vagy 5 emailt írtam még a telefon után meg egy levelet nemrég és most sikerült a levél álltal lemondani.hihetetlen

 

Made by Lena