2008. január 3., csütörtök

Kristóf kérdései

Nem tudom, hogy csak szórakozik-e velem a gyerek vagy valóban a társalgás kedvéért teszi, de Kristófnak vannak jól irányzott kérdései.

Ma pl. éppen tízóraizott „valami csokisat”, szóval tök jókedvűen tömte a majmot és gondolta, hogy bratyizik velem, ezért nagy mosolyogva odaszólt a konyhába, hogy „Anya, mikor epillálsz?”. Hmm. Izé. Hosszúnadrágban voltam, ráadásul pont előző este csináltam. Tényleg. Szóval nem azért kérdezte, mert már dzsungelt látott az anyja helyett, hanem csak úgy kibukott belőle. Valahogy majd tudatosítanom kell benne, hogy ez nem társasági téma és maradjon meg ennél a jó szokásánál, hogy csak négyszemközt kérdezi.

Mint azt is, hogy „Anya, mikor fogyókúrázol?”. Legutóbb Karácsonykor sikerült megkérdeznie, amikor egy tányér sütivel kezdtem bizalmasabb viszonyba kerülni. Na jó, ennek tudom az okát, hogy miért kérdezi. Nagyon tetszik neki az, hogy együtt almázunk reggelenként. Gyümölcsöt enni engem nem lát, csak ha fogyózom, így ezért nagy élmény neki az együttkajálás. Nekem pedig még hatékonyabb a fogyásom, mert az engedélyezett gyümimnek a felét is Kristóf eszi meg.

A harmadik nagy kérdése pedig, ami mondjuk más kategória, a következő: hol volt mielőtt a pocakomba került. Általában elsumákolom a választ, mert gőzöm sincs, hogy mit mondjak. Viszont egyre gyakrabban kérdezi.

Nincsenek megjegyzések:

 

Made by Lena