2008. február 20., szerda

Szekrény


Dávid gyereken egyre többet töprengek, hogy kire ütött, de még nem jöttem rá. Kívülről persze az én családom, úgyhogy Ákos szerint az sem kérdéses, hogy ezt az elevenséget honnan örökölte. Természetesen nem osztom a véleményét. Az viszont tény, hogy nem lesz egyszerű vele. Már most sem az. Tegnap is teregettem a fürdőszobában, amikor szólt Kristóf, hogy "Anyaaaa, anyaaaa, Dávid bemászott Ákos szekrényébe!" (ugyanis Ákosnak hívja az apját, de már Dávid is kezdi Ákosozni, mondjuk jobb, mint a mama) És tényleg! Bementem a hálónkba és azt látom, hogy egy kis kéz kandikál ki a szekrényajtó mögül. Kinyitottam teljesen, kiszedtem belőle a vigyorgó gyereket és amíg csuktam vissza Ákos szekrényének az ajtaját, már bemászott az én szekrényembe. Kristóf meg csak röhögött és azt hajtogatta, hogy "Hát milyen rosszaság ez a gyerek!" Na mindegy, becsuktam a hálónk ajtaját és próbáltam fegyelmezni. 2 perc múlva hallom a gyerekszobából Kristófot, amint érezhető csodálattal a hangjában kérdezi: "Bemászol a fiókba, Dávid?"
Az a baj, hogy Kristóf ugyan szól, ha valami extrát csinál Dávid, de csak azután, hogy már végigvárta a produkciót. Mivel hatalmas érdeklődéssel figyeli a környezetét, ezért kész főnyereménynek tarhatja az öccsét, aki kb. ötpercenként képes előállni valami hajmeresztő ötlettel.

2 megjegyzés:

amilgade írta...

Azt hittem a nagyobb gyerekek viszik bűnbe a kisebbet! :D Tévedtem!!!

Viki írta...

Hát bizony!:)

 

Made by Lena