2008. február 24., vasárnap

Hülyülök???


Délelőtt a kertben tobzódtunk, ezért nem volt idő nagy főzőcskére. Így hát gyorsan összedobtam a fiúknak egy adag rizst a mikróban és sütöttem ki mirelit húst. Magamnak pedig, mivel nem volt kedvem üres rizst enni, felbontottam egy vörösbab konzervet mexikói csípős mártással. Ezt még annó a fősulin vizsgaidőszakban ettem párszor, amikor lusta voltam bemenni a suli konyhájára. Az adag és a minőség is ugyanaz, mint tíz..ööö...izé...x éve volt, amikor gond nélkül leküldtem a full adagot, most viszont pár kanál után totál jóllaktam, amit sikerült hangosan is megjegyeznem. Drága férjem nem is maradt el a válasszal:"Persze, mert ha aktív szellemi munkát végzel, akkor sok energiára van szükséged." "Tényleg?" - ámuldoztam, majd a következő pillanatban már elborzadva vontam le a következtetést. Ákos persze teli szájjal röhögött, ezért nagyon bízom benne, hogy csak szórakozik velem. De mi van akkor, ha már megint igaza van???

Nincsenek megjegyzések:

 

Made by Lena