2008. február 5., kedd

Pogi


Kristóf délután hatalmas sóhajtás közepette közölte: "Úgy szeretnék pogácsát enni! De kár, hogy elfogyott!" Ehhez a látvány sem semmi, mert határozottan Shrek Kandúr fejet tud vágni.
Pogival anyós örvendeztetett meg minket még pénteken és mivel én még soha nem csináltam (élesztő rulez), ezért elsőszülöttkém teljes átéléssel sóhajtozott. Némileg sértett önérzettel ültem le a gép elé receptet keresni (nehogymá' anyós igen, én meg nem:D). Az egyik receptet találomra megcsináltam, de 3 dolog nem frankó vele:
  1. totál sótlan, min. háromszor annyi kellett volna bele
  2. a tetejét nem tudtam megcsinálni olyan kockásra, mert nincs hozzá eszközöm. Bevallom az elején azt sem tudtam, hogy azt mivel lehet elérni, de közben hazaért Ákos és ahogy körbeírta a célszerszámot, derelyevágóra tippelek. Azért, ha van valakinek megbízható infója a témában, jó lenne, ha megosztaná velem, ugyanis halál hülyén néznek ki csupaszon a pogik. Sajtot nem tettem a tetejére, mert azt nem szeretik a skacok rajta.
  3. nem adta meg a sütési időt és a hőfokot! "Forró sütőben aranysárgára sütjük" Köszi! Kereshettem egy másik receptet és abból próbáltam kikalkulálni.
Nem egyszerű a kezdő sütögetők élete!:)

2 megjegyzés:

amilgade írta...

Én még nem sütöttem pogit, de anyukám egy egyszerű késsel éri el a kockás hatást!

Viki írta...

Késsel is lehet?:) Na majd legközelebb! Köszi az ötletet!

 

Made by Lena