2008. február 7., csütörtök

Könyvek


Ma végre megjelenik az egyik kedvenc sorozatom újabb kötete! Csak Ákosnak kellene arrafelé vennie az irányt napközben. (ugyanis ma még csak 2 könyvesboltban lehet kapni, de hétvégéig már nem bírom ki)



Másrészt pedig fel akartam hívni a gyógyszertárt, hogy megérdeklődjem a köhögős gyógyszerről, mennyi ideig jó felbontás után (mert ugye a gyerekgyógyszerek általában fél évig bírják, de ezen nem volt infó). Vecsési Kisokosban keresgéltem a gyógyszertár telefonszámát, sikertelenül. De a szemem megakadt a Könyvtár telefonszámán. Már régóta sajnálom, hogy nem tudunk beiratkozni, mert gyalog messze van tőlünk és valamiért az volt bennem, hogy kisvárosban tuti nincs nyitva szombaton a könyvtár. Így 1 éve visszajárunk Bp-re a Dagály utcába könyvtárba, ami barátok közt is min. 50 perc kocsival.
Na de most felhívtam őket és kiderült, hogy tévedtem, ugyanis nyitva vannak szombat délelőtt!:)) Olyan jó!!!!Szombaton megyünk is!!!:)

2 megjegyzés:

amilgade írta...

Könyvtár!!! Ezer éve nem voltam (az egyetemit leszámítva)!!! Tudod, saját könytárra gyúrok!! ;-) Egyébként igazad van, azt hiszem én is beíratkozom!

Viki írta...

Iratkozz is! Én 7 éves korom óta folyamatosan tagja vagyok mindenféle könyvtárnak. Fősuli idején négybe voltam egyszerre beiratkozva.:)Hát igen, a saját könyvtár lenne az igazi, azt is építgetem én is.:))Ma is gyarapodott eggyel és láttam a neten, hogy 3 újabb könyv megjelenik a napokban, amiket szintén meg kell venni!:)

 

Made by Lena