2008. február 15., péntek

Műsor


Kiscsákókat már lenyomtam az ágyba, mert semmit nem aludtak napközben és az idegeim cafatokban lógtak már délután öt körül, ráadásul a fiúkon is láttam, hogy kezdenek kidőlni, így hatkor megvacsiztak és fél 7-re megfürdettem őket. Gyors mesenézés és irány az ágy! Kristóf már kijött egyszer pisilni. Mondtam neki, hogy a bokafázást ma hanyagolja, ezért másodszor a pizsamáján volt valami kényelmetlen és azt kellett megigazítanom.:) Azóta szórakoztatják egymást, hangosan röhögnek és most Kristóf éppen azt énekli, hogy "We will, we will rock you!":) Dávid is próbál valami hasonlót halandzsázni.:) Természetesen teljes hangerővel.
Amúgy fél nyolc körül szoktak elaludni, úgyhogy annyira nem tettem le őket korán, de totál felélénkültek. Bár már a vacsinál fel kellett volna, hogy tűnjön, mert egymással szemben ülnek az étkezőasztalnál és egyfolytában röhögtették egymást. Ami 2 okból nem túl pozitív: egyrészt nem esznek, másrészt a nevetéstől rendszeresen félrenyelnek. Már komolyan kezdtem azon gondolkozni, hogy szétültetem őket.
Na most megint kijött Kristóf: "az a baj, hogy ha felcsúszik, az nekem kényelmetlen". Napközben amúgy már készültem a megfelelő válasszal, ezért most csípőből felajánlottam, hogy alhat harisnyában a pizsamanadrág és zokni helyett, mert az biztos nem csúszik fel. Valamiért kényelmes lett minden.:) Persze be kellett kísérnem a szobájukba és betakargatnom, Dávid pedig ott hullámzott közben az ágyában és énekelgetett. Azaz még mindig énekel.
És még nem is söröznek...

2 megjegyzés:

amilgade írta...

Nem mondod, hogy angolul énekel!!!???? :-) Nagyon ügyes a kisrác!!!! Ezt szeretem a gyerekekben, találnak valamit ami vicces, és boldogok! Jókat nevetnek, kiengedik a gőzt!!! Bezzeg mi felnőttek!!!

Viki írta...

de, de!:) de csak ennyit tud belőle.

 

Made by Lena