2008. szeptember 4., csütörtök

Tipikus


A héten elhatározatm, hogy megpróbálok leszokni a kávéról. Igaz, hogy csak nescafe, de akkor is. Ennek következtében (plusz a reggeli azaz hajnali kelések miatt) tegnap már borzasztóan álmos voltam és alig vártam, hogy lefeküdjünk a srácokkal délutáni alvásra. Naná, hogy semmit nem aludtak, hanem 2 órán át szórakoztatták egymást. Ezek után ma felkészültem és beláttam, hogy kávé nélkül mégsem boldogulok, így ebéd után le is küldtem egyet. Húsz perccel később édesen durmolt mindkét gyermek...ennek már 2 és fél órája...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

hehehe:))) de jót mosolyogtam ezen..de csak mert én is gyakran igy járok Jankámmal. sosem csinál kétszer egyformán vmit.....mikor azt mondanám valamire, hogy ezt igy szokta vagy úgy szokta, rögtön rácáfol, és kiderül hogy hát mégsem úgy "szokta".
Egyébként miért is akartál leszokni a kávéról? Nagyon egészséges az, ha nem visszük túlzásba az adagokat. Egyszer alaposan utána néztem a témának:))) onnan vagyok ilyen "okos":)))

Viki írta...

hát, ha feketén innám, akkor lehet, hogy nem szeretnék leszokni róla, de nekem ez inkább édességszámba megy:) Rengeteg cukorral, tejjel. Régen sűrített tejjel is telenyomtam. Ünnepnapokon vaníliafagyival,kakaóporral és tejszínhabbal a tetején.:)
Trükkösek ezek a kis tökmagok.:))

amilgade írta...

Én is szirupként iszom a kávét! ;-) Szerintem napi 1 nem árt! nekem már rituálé az egész, kb. fél órán keresztül iszok egy kis csészével, amiben max 3 korty lehet. Ilyenkor próbálok kikapcsolódni!

Viki írta...

az a baj, hogy én nem kis csészével iszom, hanem 2 dl-es pohárból és már többször gondoltam arra, hogy át kellene térnem a 3 dl-re:)

 

Made by Lena