2008. szeptember 23., kedd

:)


Nem gondoltam volna, hogy az alábbi mondatot egyszer a gyakorlatban is használni fogom, de tegnap sikerült egy olyan szituba keverednem, ráadásul a mutterommal(!), hogy elhangzott a számból:
"Ha ez itt egy tampon a fülem mögött, akkor hol a picsában van a ceruzám?"
Na annyira nem volt vészes, csak annyi történt, hogy anyu nagy örömködve elővett egy kenőcsöt, hogy ezt nekem hozta a fülem mögé az ekcémámra. Ránéztem a tubusra, megállapítottam, hogy ismerem, sőt már használtam is. Ugyanis nekem is felírták már. A nőgyógyászaton.

4 megjegyzés:

Judit írta...

:)))))))
most nem tellik több irományra, mert csak nevetek:))

jó a blogod!
Üdv.Judit

Viki írta...

Köszi!:))

amilgade írta...

:-)
Szegény anyukád jól meglepődheted veled együtt!! :D

Viki írta...

ááá, még ezek után is győzködött, hogy jó lesz az;-)mondtam neki, hogy ha ilyen csodakenőcs szerinte, akkor tegye csak el magának, mert hogy én nem kenem a fülem mögé az fix.:)

 

Made by Lena