2008. szeptember 17., szerda

Láz


Megkértem az előbb Ákost nézze meg ő is Dávidot, mert szerintem tök lázas, de nem szeretném felhergelni a lázmérővel, mert abból mindig nagy ordítás van és nehogy elhányja magát miatta. (amúgy már jól volt délután). Megfogja Ákos is és közli, hogy "áááá, nem is lázas". Néztem rá, hogy mi van, majd megfogtam a homlokát és ő is tök forró volt. Szerencsére Ákos sírás nélkül hagyta mérni a lázát és 38,4, így a gyerek min. 39 volt. Úgyhogy kapott egy kúpot (nem Ákos), szintén nagy kiabálás közepette, de nagyon bízom benne, hogy holnap már nem lesz rosszul.
Apjukról meg nem is beszélek! Naná, hogy a szabija alatt lesz beteg!!! Amikor a hétre még be volt ígérve nekem egy szabadnap!
Mellesleg már megint én tartom a legtovább magam a bacik ellen a családban...de tuti, hogy a nők csak azért nem betegednek meg azonnal, mert különben ki pátyolgatná a FÉRFIakat?!;-)

2 megjegyzés:

amilgade írta...

Ajaj!! Most minden összejött! :-( Sajnálom a fiukat, de téged is nagyon. Jó kis hétvégének néztek elé!

Viki írta...

Még talán kikúrálom őket hétvégéig.:) Dávidnak pici hőemelkedése volt csak és ma már rendesen evett (mondjuk édességet nem kapott még), Ákosnak sincs már láza, csak a torka fáj. Kristóf egészséges! Reménykedem!:)

 

Made by Lena