2008. szeptember 2., kedd

Első napok


Kristófnak nagyon tetszik az ovi, de most kezd leesni neki, hogy ezentúl minden nap megyünk. Fürdéskor is kérdezte, hogy mikor lesz szabadság az oviban.:)
Nem sírt egyszer sem eddig, de ma reggel láttam rajta, hogy nincs feldobva a gondolattól, hogy bemenjen a terembe. Ezért gyorsan elköszöntünk Dáviddal és leléptünk.
Dávid sem hisztizett már a héten, hogy oviba akar menni. Sőt, mindenkinek újságolja, hogy "Én még picike vagyok, nem ovis." Persze, mert rájött, hogy most zavartalanul játszhat itthon mindennel.:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

jajj de jó, hogy ilyen simán megy az ovibaszokás!!! nem semmi kis kölök.
hát a májdagadást nem csodálom:) biztos jó érzés lehet, hogy a srácok nővérének látszol:))))

Viki írta...

jó volt nagyon, de elbízhattam magam, mert azóta nem találkoztam azzal a lánnyal, csak egy 11 év körülivel, aki lelkesen lecsókolomoz minden nap:))

amilgade írta...

Szabadság????!!! Ez nagyon jó!!!! ;-) Szegény gyerek, de nagyon ügyes, hogy semmi sírással beszokott az oviba!

Viki írta...

Már tényleg igényelte a gyerektársaságot.:)

 

Made by Lena