2008. szeptember 30., kedd

Sandra Gulland: Napóleon felesége


Tetszett és az előző kötet is (Napóleon menyasszonya). Azért is volt érdekes, mert nemrég olvastam Juliette Benzonitól a "Szerelem és a halál játéka"-t, ami szintén a francia forradalom idején játszódik, női főszereplővel. Csak akkor a királypártiak szemszögéből olvastam az 1789-es és utána következő évekről, most pedig a köztársaságpártiak nézőpontját ismerhettem meg valamennyire. Bár korántsem ment bele annyira, mint Benzoni. Az viszont tetszett, hogy ugyanazokat az embereket, másik oldalról is megismerhettem és így kicsivel emberségesebbnek tűntek. Ettől függtelenül szerintem királypárti lettem volna.
Sandra Gulland írt egy harmadik kötetet is, de azt még nem sikerült megszereznem, addig viszont hamarosan elolvasok egy olyan könyvet, ami ugyanennek az időszaknak a hálószoba titkait fedi fel.:)
Sokkal érdekesebbek lettek volna a töri órák, ha ilyen könyveket ajánlottak volna hozzá.;-)

2 megjegyzés:

amilgade írta...

Egy újabb könyv a listámon! ;-) Azt hiszem, meg kell nyernem az 5-öst! :D

Viki írta...

:) Ez már lehet, hogy a Ti könyvtáratokban is bent van, mert 2004,2005-ös könyvek. Én is onnan vettem ki, csak a 3. részt éppen kikölcsönözte valaki.

 

Made by Lena