2008. szeptember 29., hétfő

Kiakadtam


"Ha nem tudja vállalni a 600 Forint kifizetését, akkor azt javaslom, hogy ma ne vegyen ki semmit."
Ezt a kedves mondatot sikerült ma összehoznia az egyik könyvtáros hapsinak, akinek amúgy a férfiassága ki is merül annyiban, hogy egyessel kezdődik a személyi száma. Komolyan azt fontolgattam, hogy lerúgom a fejét a mondat végén, csak nem vagyok elég laza.
A történet annyi, hogy nem találom az olvasójegyemet és nem is volt kedvem keresgélni. Máskor is kölcsönöztünk már úgy könyvet, hogy adtak egy ideiglenes papírt. Ma nem. Igaz, hogy ugyanabba a könyvtárba járunk, mármint intézményileg, de másik kerületbe igazoltunk át. Így ma megtudtam, hogy amit ott lehetett, azt itt nem lehet. Csak a miért-ről nem sikerült meggyőznie. Plusz volt egy megfelelő hangsúly is a mondathoz....és azt is tudni kell, hogy amióta olvasni tudok, azóta mindig min. 3-4 könyvtárnak a tagja vagyok és rendesen igénybe is veszem a szolgáltásaikat, azaz fizetek tagdíjat, késedelmi díjakat (sűrűn) és CD- ill. DVD kölcsönzésért is otthagytam már egy valag pénzt, de mivel a könyvtár tök jó dolog, ezért szívesen fizetek és nem érzem kidobott pénznek! Ehhez képest egy kerekfejű, puhány kis alak, akin látszik, hogy a könyvtárszak kényszermegoldás volt (csak azért fogalmazok ilyen körülményesen, mert nem akarom azt írni, hogy kisköcsög) így reagál, amikor rákérdezek valamire, ami az igazságérzetemet sérti.

3 megjegyzés:

amilgade írta...

:-( Jó el tudja rontani az ember napját egy ilyen hülye ember! A bürokráciától tudok teljesen kiakadni!

Viki írta...

És nem lehet több 28-30 évesnél, de már ilyen stílusban nyomja. Amúgy az ágyban jutott eszembe, hogy Dávidot kellett volna beíratni, mert ő ingyenes. Csak a hecc kedvéért, hogy kiakadjon a pasas.:) Na majd legközelebb, ha megint elhagyom...

amilgade írta...

;-) Az biztos, hogy folyamatosan dohogna! :D

 

Made by Lena