2008. szeptember 4., csütörtök

Fóbia


A következő dolgoktól rettegek: vitorlaponyva, szörf (ponyva része), nagy méretű halak, delfinek, léghajók ponyvája, sárkányrepülők szárnya, ejtőernyők ernyője és a repülőgépektől közelről, mert tök halpofájuk van.
Úgyhogy ma reggel nem kis félsszel mentem ki a repülőtérre Hugit elbúcsúztatni. Viszont gondoltam, mivel nekem nem kell megközelíteni a gépet, nem lesz semmi gond. Elég hamar odaértünk Ferihegyre (kocsival tíz percre lakunk), ezért kimentünk a gyerekekkel a teraszra. Megbizonyosodtam róla, hogy jó messze vannak a gépek és megnyugodtam, amikor is láttam, hogy leszáll egy tök nagy gép és vészesen közelít felénk. Majd mintha csak látott volna, felém kanyarodott. Húúú, iszonyat volt, teljesen görcsbe rándult a gyomrom, gyorsan elfordultam, de mivel üvegajtó volt mögöttem és frankón tükröződött minden, ezért csak még roszabb lett. Pár másodpercig meditálgattam magamban, majd minden lelkierőmet összeszedve szembe fordultam a géppel és esküszöm, hogy cápafeje volt. Brrrrr.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

:))) na ezen még jobban vigyorogtam. ezután ha lekókadok, rögtön jövök hozzád blogot olvasni:))) olyan jókat tudsz irni:))) halpofa......ezt elmesélem a férjemnek, ő ugyanis nagy repülőgép "buzi"......nekem ugyan ez sosem jutott volna eszembe, de most hogy irod, tényleg olyan hal feje van:)))))))

Viki írta...

ugye?:))jaaaajjjj, megint ráz a hideg, ez komolyan nem vicces!...:)
amúgy gyere, várlak sok szeretettel!

amilgade írta...

Cápa????? ;-)
Mitől alakult ki ez a fóbiád??? Gondolom nem csak úgy!

Viki írta...

pedig nem tudom az okát...ezektől kiskorom óta rettegtem a Balcsiban is (nem a cápától, de az összes többi vizitől). A repülők a halhasonlóság miatt zavarnak.Igaziból attól félek, hogy ezek az anyagok rámborulnak és nem tudok kimászni alóluk. Biztos valamelyik előző életemben vízbefulladtam, előtte pedig üldözött egy cápa is.:)

amilgade írta...

Engem az előző életembe biztosan megfojtottak! Egyszerűen bepánikolok, ha valaki a torkomhoz ér. Senki, de senki nem nyúlhat hozzá, mert elborul az agyam, és azonnal ösztönösen védekezek!

Viki írta...

Húúúhhhh, de félelmetes!!! És jó durva!

 

Made by Lena