2008. szeptember 24., szerda

Csigák


Az előbb fejeztem be ezt a két kis Tilda csigát a srácoknak. Meglepi lesz holnap reggelre. Annyira nem vagyok elégedett velük (mármint a csigákkal), pl. nem sikerült túl szépre tömnöm a csigaházat a csíkosnál, ráadásul a házat kézzel kellett hozzávarrni a testhez...de azért remélem kishapsikáimnak tetszik majd.
A rejtett öltést empirikus úton próbálom meg elsajátítani, de lehet, hogy iskolát kellene váltanom.;-)


Jaaa, és majdnem elfelejtettem, hogy a szabásmintáért köszönet Gyorkesznek!:)

4 megjegyzés:

SzilvaDekor írta...

nagyon szívesen...
amúgy elárulom a rejtett öltés titkát: JÓ SZÖGBŐL KELL FOTÓZNI!!! :)

Viki írta...

:))ott a két pont!

amilgade írta...

Nagyon jó lett!! ;-) Leszedtem én is a mintát, most már csak anyagot kell vennem!

Viki írta...

Köszi!:)Kíváncsian várom a csigádat! Nekem is kell egy újat varrnom, mert Dávidé kiszakadt. A kockás. Túl vékony volt az anyag, nagyon megtömtem és amikor csatáztak a csigák, kiszakadt.:) De már kék kockás anyagból megrendelte Dávid, csak még gyűjtöm hozzá a lelkierőt, mert nem szeretem sokszor ugyanazt csinálni.:)

 

Made by Lena