2008. szeptember 22., hétfő

Ragasztófátyol


Eszméletlenül jó találmány!!! Eredetileg az apró patchwork díszekhez vettem, hogy ne kelljen a varrással szenvedni, de minden üzletben azt mondták, hogy ez egy 1-2-3 cm széles csík, mert a szegélyekhez való. Annyira nem gondoltam bele, hogy azokhoz miért is jó.
Tegnap viszont vettem 2 nadrágot magamnak és természetesen hosszúak. Viszont picit elasztikus anyagból vannak, ezért úgy gondoltam, hogy megkímélem az idegeimet és a varrógépet egyaránt, ezért átgondoltam ezt a ragasztófátylas ötletet és nem is tűnt rossznak. Végül kiderült, hogy zseniális! Varrógép nélkül profin fel lehet hajtani minden nadrágot!!! Mivel csak 1 m-t vettem a szalagból, így az egyik nadrágommal végeztem csak, de 10 perc alatt elkészültem, ebből legalább 5 perc azzal telt el, hogy tétováztam az ollóval a kezemben, hogy bele merjek-e vágni a nadrág szárába.;-)

2 megjegyzés:

amilgade írta...

:-) Most én is ezzel szeretnék ügyeskedni, mert nekem is hosszú a nadrágom! ;-) Csak a boltba nem jutok el, hogy vegyek! ;-)

Viki írta...

tényleg szuper találmány!

 

Made by Lena