2008. szeptember 12., péntek

Csipketartó


Mivel ma gyakorlatilag egész nap DVD-t néztek a fiúk, ezért több időm volt blogokat böngészni. Így láttam valamelyik külföldi blogon egy virágos mintájú bobinát, csak éppen csipke volt rajta, fonal helyett. Naaagyon megtetszett és sajnálkoztam, hogy nálunk nem lehet ilyet kapni. Majd kb fél órával később, miközben pakoltam be a mosogatógépbe az edényeket, csaptam a homlokomra, hogy "Hahóóó, milyen papírokat is rendeltél pont a napokban!?" Úgyhogy az elmúlt 20 percben ezt a két kis gyönyörűséget hoztam össze.:)) Még lehet finomítani a technikámon és szebben kivágni a kartont, de azért így is megtartom őket! Majd a zsinórjaimnak is készítek párat.
Cipősdoboz tetejét használtam középső kartonként és arra ragasztottam fel kétoldalról a papírokat. Szalvétatechnikával talán még szebb lenne, csak mivel már 3 éve nem használtam a szalvétatechnikás ragasztómat, így beszáradt. Lakkom is kevés volt, szóval maradt a mezei ragasztó.:)

1 megjegyzés:

amilgade írta...

:-) Nagyon ötletes!!!!

 

Made by Lena